Author |
Message |
|
Post subject:
Posted: Mar 25, 2004 - 10:06
|
|
Elderman
|
|
Trizt wrote: | Jagt tror att uppgifter vem som är admin/moderator kan ha viss negativ effekt i diskutioner, tror det blir friare/ledigare ifall alla synes vara av samma rang.
Givetvis så kanske folk kommer av samma anledning inte "lyssna" ifall säger nått till dem. |
Jag håller med Trizt, det blir en lugnare miljö på det sättet, och skulle det behövas så
kan man ju åtagärda det mesta. |
_________________ coffe: because there is no reason to be miserable every day until you die
|
|
|
|
|
|
Post subject:
Posted: Mar 25, 2004 - 11:00
|
|
Order of the Butterfly
|
|
Det är oftast den främsta anledningen till varför man väljer att inte ha några op:ar på kanalerna på freenode, vilket är varför jag gillar det nätet.
Vissa kanaler väljer att ha sina utvecklare som oppar dock eftersom det är enklare för användare att veta vem de ska fråga om hjälp. På kanaler som hör till mjukvaruprojekt så brukar det vara en mer professionell stil dock. Minns några skräckscenarion på efnet när man kunde bli bannad för att någon fjortis fick op och han ville "testa". |
_________________ I need this baby in a month send me nine women!
|
|
|
|
|
|
Post subject:
Posted: Mar 25, 2004 - 11:13
|
|
Order of the Pegasos
|
|
Hej
Jo, jag håller med er om detta, och var också av den anledningen forumet blivit konfigurerat på det sättet det är ifrån början.
Det är dock enkelt att ändra strukturer eller former.
Jag hoppas att det skall fungera bra med PUGS-forumen på det sättet det är konfigurerat. Om det börjar uppkomma problem, eller önskemål om förändringar, så får väl PUGS ta upp det. |
_________________ Mvh Gunne
|
|
|
|
|
|
| |